• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer
Vasile Ruscior

Vasile Ruscior

Totul, mai ușor

  • Confidențialitate
  • Contact

Mi-am luat cartelă Benefito Mobile ca să nu fii tu nevoit să o faci

Scris pe 10 august 2022 4 comentarii

Atunci când am dat comandă de o cartelă Benefito Mobile, fix cu gândul acesta de tip “vice.com” am făcut-o. Voiam să văd dacă ceea ce am scris în articolul acesta este adevărat sau am dat-o în bălării.

Și este adevărat. Am comandat cartela de pe site-ul Benefito Mobile cu livrare gratuită prin poștă. Până la 10 zile lucrătoare poate dura livrarea prin această metodă (adică maxim 2 săptămâni), iar eu am primit cartela undeva în 10 zile. Adică în săptămâna în care am făcut comanda nu s-a întâmplat nimic, ci pe la jumătatea săptămânii următoare.

Numărul de telefon începe cu 07838 și ai zice că e cartelă de Telekom Mobile. Apare TELEKOM.RO la numele operatorului. Diferența e că pentru a vedea cât credit ai nu apelezi *134#, ci *811#. Poți vedea și pe site-ul Benefito cât credit mai ai dacă te înregistrezi acolo. Valoarea este corectă, dar data când expiră creditul este eronată. La mine apare 2021-07-07, iar noi suntem în 2022.

Pe site-ul portabilitate.ro, numărul apare ca aparținând operatorului GOIL SERVICES ROMANIA. Așadar, dacă vezi undeva denumirea asta, să știi că e vorba de Benefito Mobile.

Nu ai acces la 4G, ci maxim ce vei vedea este “H+”. Oricum, această cartelă nu este pentru date mobile, căci rămâi rapid fără bani. Am făcut un test de viteză în centrul orașului, doar pe download, iar viteza obținută a fost undeva la 8 Mbps. Un simplu test a consumat 0,79 lei din creditul de pe cartelă.

Altă problemă, mai serioasă, este imposibilitatea de a apela numere verzi, cu 0800 la început. Zice că numărul nu este în serviciu. De asemenea, nici către numere scurte nu poți trimite SMS, fie că sunt numere cu tarif normal (exemplu: 1878), fie numere cu suprataxă (exemplu: 8848).

Serviciile Apel Wifi și voLTE (apel 4G) nu funcționează.

Funcționează, însă, redirecționarea apelurilor. Acest serviciu este disponibil la cartela Telekom Mobile și a rămas disponibil și pe Benefito Mobile. Poți redirecționa apelurile din meniul telefonului sau apelând *62*NUMAR# pentru a redirecționa apelurile atunci când nu ai semnal, *67*NUMAR# pentru a redirecționa apelurile atunci când sună ocupat sau *21*NUMAR# pentru a redirecționa toate apelurile, fără nicio condiție. Pentru a șterge redirecționările apelezi ##62#, ##67# sau ##21#, în funcție de redirecționarea pe care vrei să o anulezi. Dacă vrei să le anulezi pe toate odată, poți face asta apelând ##002#.

Tot legat de redirecționarea apelurilor, poți activa SMS-ul de notificare că ai fost apelat de cineva atunci când nu ai avut semnal. Notificare apeluri pierdute îi spunea pe vremea Cosmote, nu știu cum se cheamă acum. Pentru a face asta, trebuie să redirecționezi apelurile din momentul în care nu ai semnal către numărul 0766177178. Concret, activezi SMS-ul de notificare apelând *62*0766177178#.

Dacă mai există alte întrebări… eu sunt aici. Îți stau la dispoziție până consum creditul de pe cartelă și o să încerc să portez numărul în altă rețea (să văd dacă merge, nu de alta).

Partajează asta:

  • Dă clic pentru a partaja pe Twitter(Se deschide într-o fereastră nouă)
  • Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă)
  • Dă clic pentru partajare pe Telegram(Se deschide într-o fereastră nouă)
  • Dă clic pentru partajare pe WhatsApp(Se deschide într-o fereastră nouă)

Similare

Din categoria: D‘ale lu‘ eu Etichete: Benefito, Benefito Mobile, cartela, telefonie

Abonează-te la blog prin email

Introdu adresa de email pentru a te abona la acest blog și vei primi câte un email de fiecare dată când scriu un nou articol.

Reader Interactions

Comentarii

  1. Bărburescu Tiberiu-Marius a zis

    11 august 2022 la ora 6:38

    Bună ziua,
    Din articol nu am înțeles care ar fi avantajele și de ce ar vrea lumea să achiziționeze o asemenea cartelă.
    Mulțumesc.

    Răspunde
  2. Vasile Ruscior a zis

    11 august 2022 la ora 11:15

    Bună ziua,
    Poate pentru că nu sunt avantaje. Nu știu, zic și eu…

    Răspunde
  3. Stefan a zis

    16 august 2022 la ora 9:29

    Avantaje nu vor exista niciodată…este doar o pierdere de timp și de bani .

    Răspunde
  4. Onor a zis

    16 septembrie 2022 la ora 14:51

    Ofertă cum este Digi Optim nelimitat, nu cred că mai există.

    Răspunde

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Bara principală

Blogroll și recomandări

  • Around
  • Stiri Timisoara
  • Breev
  • Blog Star
  • Grig
  • IIRON
  • Stiri de ultima ora
  • Ciurcaș Dan
  • Francisc Vasile
  • Wlog
  • Fii Modern

Footer

Au avut ceva de spus

  • Grig la Cea mai frumoasă cântare psaltică
  • Stefan la Ne mutăm cu toții la DIGI?
  • Vasile Ruscior la Ne mutăm cu toții la DIGI?
  • Andrei la Ne mutăm cu toții la DIGI?

Ultimele articole de pe blog

  • Cea mai frumoasă cântare psaltică
  • Ne mutăm cu toții la DIGI?
  • Vor dispărea abonamentele YOXO cu banii înapoi
  • Vodafone renunță la Vodafone Flex

Cauți altceva? Caută aici:

Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

© 2012–2023 Vasile Ruscior 🤳 Poți ajunge ușor pe acest blog accesând usor.ro

Sus, Deluță