Eu am fost un idiot. Recunosc! Tu nu?

Ieri am fost un idiot pentru că puteam să comand şi eu ceva de pe eMAG. Nu am comandat nimic pentru că nici n-am intrat în cel mai mare magazin online din România. În fine…

Astăzi am fost un idiot (cum m-ar „numi” Vali) pentru că am crezut că respectiva eroare a fost doar o strategie de marketing. Chiar dacă mulţi o să acceseze „resigilatele” de acum înainte, totuşi a fost o eroare. O eroare omenească de care au profitat câteva sute de oameni. O eroare care nu se va mai repeta, fiţi siguri de asta!

Chiar dacă pe unele programe TV nu s-a specificat în mod explicit despre ce magazin online este vorba, greşeala eMAG-ului a adus şi publicitate. Chiar şi publicitatea negativă tot publicitate se numeşte. Acest articol este dovada. Altfel nu aş fi scris eu despre eMAG. Nu astăzi.

Chiar dacă majoritatea celor au prezentat această ştire l-au citat pe Vali, tot cel mai bine m-am lămurit la Radu. Nw acasă, ci pe blog. 😀

Când este vorba de formule de calcul cu diferite condiţii şi rotunjiri, se mai întâmplă să dea eroare şi sistemul numit om. Nu-mi spuneţi că aţi scris tot timpul corect anumite formule în Excel sau coduri php. Nu vă cred. Şi mie îmi mai scapă câte un punct&virgulă sau vreun „$” atunci când editez un script, chiar dacă ştiu că trebuie să le scriu. Altfel nu merge. Iar la eMAG nu se lucrează în Excel. 🙂

În acest moment, ar trebui să fie clar că a fost vorba de o eroare. Dacă – să zic – aveţi încă îndoieli în acest sens, link-urile din articol şi imaginea de mai jos ar trebui să vă lămurească. Definitiv şi irevocabil, fără drept de apel.
image

Etichete:, ,

6 comentarii

Dă-ți cu părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată.