Cum mă descurc cu număr ce începe cu 0701

La sfârșitul anului 2015 mi-am portat numărul de telefon în rețeaua Orange. Au trecut 20 de luni de atunci, timp arhisuficient pentru a-mi face o părere corectă despre portare.

O să vă spun ce nu este așa cum trebuie, căci loc de îmbunătățiri se găsește tot timpul. Primul dezavantaj: apelarea numerelor gratuite. Numerele ce încep cu 0800 sunt powered by Telekom și apelurile către aceste numere sunt gratuite. Cu taxă inversă, așa cum am văzut prin filmele mai vechi. Am încercat să sun la Deranjamente E-on și nu am reușit. Pe alte numere de Orange nu există problema aceasta. Se pare că nu le place acel 0701 din fața numărului de telefon.

A doua chestie ține de reîncărcarea online. Există unele site-uri care nu recunosc numerele portate din Lycamobile. Totuși, sunt probleme ce se pot rezolva. Cei de la kartela.ro au rezolvat în aceeași zi în care le-am comunicat numărul meu de telefon. Acum pot reîncărca din aplicația mobilPay sau din contul Orange fără absolut nicio problemă.

A treia problemă am întâmpinat-o la BCR. În acest moment am alt număr de telefon asociat contului. Tot număr de Orange, însă nu portat. Pe cel cu 0701 nu primeam absolut niciun mesaj. Probabil nu-l acceptă sistemul lor.

Anul trecut erau niște probleme cu internetul la serviciu. Am sunat la UPC Business și mi-au spus că rezolvă, după care revin ei cu un apel. Au revenit abia a doua zi, căci nu le accepta centrala telefonică numărul meu.

Alte probleme nu au fost. Orange are acoperire bună în județul Suceava. Au îmbunătățit 4G-ul, astfel că am 4G chiar și pe câmp. Internet din plin, cu diverse bonusuri periodice. De vorbit la telefon, vorbesc puțin, însă (chiar și așa) nu au fost probleme.

Dacă îmi mai amintesc și alt impediment, o să revin cu un update sau un comentariu. ?

Legătură ușoară:

https://usor.ro/5873

Distribuie mai departe:

2 comentarii la "Cum mă descurc cu număr ce începe cu 0701"

  1. Treburile astea se intampla pentru ca la diverse servicii lucreaza niste idioti. Nu e vina operatorului ci a celor care ar trebui sa adapteze sistemele si n-o fac.
    Eu am patit la fel cu o aplicatie de iOS unde am putut sa ma inregistrez cu mail @domeniu.solutions (deci un nTLD), dar n-am putut sa ma loghez un cont pentru ca un programator distrat a uitat sa faca o corectie acolo, iar raspunsul celor de la suportul tehnic, dupa ce a trebuit sa le demonstrez ca la idioti ca eu nu sunt tampit a fost ca intr-adevar e o problema si ca or s-o remedieze intr-o versiune ulterioara (ce doua luni mai tarziu n-a aparut) si mi-au comunicat ca pe Android merge perfect.

Adaugă un comentariu

Scrie comentariul tău în căsuța de mai jos. Publicând comentarii pe acest blog, accepți politica de confidențialitate.

Completează numele tău. Adresa de email și site-ul web sunt câmpuri opționale și le poți lăsa necompletate.